O Green Center

Green Center je česká společnost specializující se na výrobu, dodávku a prodej parkovacích a přístupových systémů. Jejich branami projel pravděpodobně každý řidič v České republice, jsou instalovány v obchodních centrech, na parkovištích i v kancelářských budovách.

Za svou více než 20letou existenci uvedla tato firma na trh desítky produktů, bylo tedy na čase je všechny uspořádat do přehledného katalogu.

Původní webové stránky

Původní webové stránky společnosti Green Center nás na první pohled nijak neurážely, bylo však na nich vidět, že jsou trochu „včerejší“. Asi největším nedostatkem byla jejich nekonzistentnost – horní část webových stránek (hlavička) vypadala tak trochu jako přišitá ke zcela jinému webovému tělu, a to nejen kvůli zarovnání obou částí, ale i kvůli jejich celkovému stylu.

Na stránkách byly hned dvě menu, jedno standardní v horní části a druhé postranní v rámci obsahové části webu pro katalog, reference a služby. V obou případech bylo menu velice obsáhlé a byly sem zařazeny i stránky, které bylo možné sjednotit pod obecnější položky a tím vše trochu „odlehčit“.

Pochválit musíme naopak zvolenou barevnou paletu, kterou jsme pro nový web s nadšením převzali. Světlé barvy společně s výrazně zeleným odstínem dávají dohromady na oko velmi příjemnou, svěží kombinaci.

Naše cíle byly jasné:

1

Design odpovídající současným standardům

2

Přizpůsobení obsahu všem zařízením

3

Katalog produktů přehledný pro zákazníky

A jak se nám redesign povedl?

Designu jsme dali zelenou

… a to doslova.

U webů, které pro naše klienty vytváříme, často volíme světlé barvy. Není to náhodou, weby poté působí čistě, vzdušně a seriózně – zkrátka nadčasově. I s ohledem na design starého webu jsme pro klienta Green Center zvolili stejnou cestu. Proč měnit něco, co prostě funguje?

Zelenou barvou jsme poté doladili především ty prvky, u kterých chceme, aby si jich návštěvník webu na první pohled všiml a případně s nimi nějakým způsobem interagoval. Zelená barva vzbuzuje v lidech obecně pozitivní pocity, zároveň si ji v tomto případě může uživatel spojit i se znamením volné cesty, tj. se zelenou na semaforu.

Čím jsme design ozvláštnili?

Chytré scrollování

U webových stránek jsme si vyhráli s animacemi, které reagují na pozici uživatele po stránce. Animace plní jak dekorativní, tak i praktickou funkci.

Na úvodní stránce si například můžeme všimnout decentního nápisu Green Center, který s námi při scrollování směrem dolů stále „cestuje“ a dodává tak webovým stránkám hezkou dynamiku. S animací reagující na scroll se také dále pracuje v detailu produktu.

Jak jsme uspořádali na webu produkty?

Přehledný katalog

Green Center působí čistě v B2B odvětví a nenabízí spotřební zboží. Na trhu má již tato společnost stabilní postavení, firmy je kvůli jejich kvalitním produktům samy oslovují a poptávají jejich inovativní řešení. Každá zakázka je velmi specifická a je přizpůsobována jednotlivým zákazníkům.

Z tohoto důvodu ani nedávalo smysl stavět sofistikovaný e-shop pro klasický nákup, nýbrž rozsáhlý katalog s podrobnými informacemi o jednotlivých produktech s možností okamžitého kontaktu s prodejcem prostřednictvím formuláře.

Jak jsme si poradili s detailem produktu?

Informačně obsáhlé, na pohled kompaktní

Na detailu produktu jsme využili efektu scrollující animace, kdy obrázek je přichycen v levé straně obrazovky stále na stejném místě, zatímco všechny ostatní informace o produktu uživatel zobrazuje na pravé straně pohybem dolů po stránce. Elegantně jsme se tak vyhnuli dlouhým a souvislým blokům textu, což působí na pohled příjemněji.

Na konci výčtu důležitých informací má uživatel možnost si stáhnout další dokumenty s informacemi, nebo rozkliknout kontaktní formulář a produkt poptat.

Jak bude moci klient web upravovat?

Pohodlná editace

Při řešení jsme se soustředili na to, aby měl klient možnost veškerý obsah na svých webových stránkách upravovat, a to včetně kompletního katalogu produktů.

Pokud firma uvede na trh nový produkt, nemusí nás kontaktovat s prosbou o doplnění obsahu. Jednoduše klient nový produkt vytvoří, vyplní informace, nahraje obrázky a dokumenty a za chvíli má hotovo.

Čím jsme design ozvláštnili?

Animace na scroll

Obsáhlý katalog

Reference

Aktuality

3 mutace

Perfektně responzivní

V dnešní době absolutní nutnost, ale u spousty webů žádná samozřejmost

Líbí se Vám, co vidíte? Ozvěte se nám!

Podívejte se blíže

Práce na webových stránkách pro Green Center byla velmi příjemnou zkušeností. Ze strany klienta s námi komunikoval pan Rychtařík, který přispíval dobrými nápady a cennými postřehy – i díky němu se nám povedlo dotáhnout tento projekt do konce v této kvalitě.

Vznikly webové stránky, které tuto významnou firmu budou slušně reprezentovat a doufáme, že jim přinesou spoustu nových zakázek.

Dominik Fidler

Projektový manager
4WORKS Solutions

Posuňte svůj byznys o úroveň výš! Uděláme Vám PPC audit zdarma.

  • info@4ws.cz
  • +420 721 664 064

Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.