Představení klienta
Penzion Pastuška je ubytovací zařízení v jihomoravské vesničce Brod nad Dyjí. Jedná se o menší penzion, který nabízí originální dobovou atmosféru moravského stylu. Byl vybudován rodinou Lípových, která v místě provozuje i vinařství, hosté si tak mohou zpříjemnit pobyt výborným vínem. Na základě spolupráce z minulosti, kdy jsme pro Víno Lípa Mikulov tvořili webové stránky a internetový obchod s vínem, jsme byli osloveni s velice jasným úkolem –
” naplňte kapacitu Pastušky, co nejdřív… “
Co se dělo dál?
Jak vypadají webové stránky?
Pro Pastušku jsme vytvořili moderní web s lehkou čistou grafikou a přehlednou strukturou. Kromě klasických informací o penzionu webové stránky nabízí i pokročilé možnosti jako je online rezervační systém či zahraniční jazykové mutace. Součástí stránek je responzivní verze pro mobilní telefony i tablety a návštěvníci tak vidí web vždy v ideální podobě v závislosti na velikosti displeje jejich zařízení. Po důkladném otestování webu a celkovém vyladění byl web připraven být srdcem celé kampaně internetové reklamy.
Jak probíhala kampaň?
Realizovali jsme rozsáhlou ppc kampaň cílící na osoby aktivně vyhledávající ubytování na Jižní Moravě. Kampaň se nám i přes vysoce konkurenční prostředí povedlo optimalizovat a zajistit tak výbornou průměrnou cenu 4,20 CZK za přivedeného potenciálního zákazníka a přivést přes 30 návštěvníků denně. Efekt byl okamžitý a již první den kampaně jsme měli první dokončenou rezervaci! Návštěvnost přivedená přes PPC vykazovala nebývale vysoký konverzní poměr 3,8% (konverze = v tomto případě odeslání kontaktního formuláře či rezervace).
Současně započala šestiměsíční kampaň optimalizace pro internetové vyhledávače za účelem zisku vedoucích pozic na konkurenční fráze a jejich dlouhodobému udržení. Optimalizace probíhala jak přímo na webové stránce (seo on-page), tak i mimo ni (seo off-page). Díky správně zvolené strategii, která spočívala zejména v publikaci kvalitního obsahu, budování stálého odkazového profilu, aktivní prací na sociálních sítích a otevírání spolupráce s potencionálními partnery, se nám podařilo obsadit vedoucí pozice na řadu zajímavých slov (např. “ubytování jižní morava” 2605 hledání google), což Pastušce zajistilo stabilní přiliv cílených návštěvníků webu.
Klíčové slovo | Seznam | |
---|---|---|
„ubytování jižní morava“ | 4. místo | 8. místo |
„ubytování morava pálava“ | 3. místo | 2. místo |
„penzion jižní morava“ | 3. místo | 5. místo |
„penziony jižní morava“ | 6. místo | 10. místo |
(vybrané pozice webu www.pastuska.cz k 15.8.2017)
Jak to dopadlo?
Kampaň dopadla na jedničku. Díky stabilizace pozic v internetovém vyhledávání se mohla omezit a následně zcela vypnout PPC kampaň, jelikož zájemců bylo více, než postelí v Pastušce. S klientem spolupracujeme nadále a pomocí nastavených kampaní pomáháme nárazově vytěžit kapacitu penzionu, pokud je to potřeba.
Co na to klient?
“Nečekal jsem, že budou výsledky online marketingu natolik efektivní. Vždy jsem si myslel, že ohledně ubytování funguje většina penzionů na ústní doporučení či stále klientele, u nového penzionu jsem počítal s těžší první sezónou, ale opak byl pravdou.” – Marek Lípa