Kontaktoval nás prodejce palivového dřeva, který chtěl poradit s využitím internetu pro podporu podnikání. Zvýšení zisku chtěl dosáhnout v co nejkratší době. Vzhledem k tomu že začíná sezóna jsme zvolili rychlé řešení – vytvoření tzv. landing page (obdoba letáku pro internetové prostředí) – webová stránka s nejdůležitějším informacemi, ceníkem, kontakty a objednávkovým formulářem. Abychom rychle dostali cílené návštěvníky na tuto stránku, spustili jsme PPC kampaň v rámci vyhledávání Google. Na nový web jsme tak hned přiváděli návštěvníky, kteří hledali prodej palivového a štípaného dříví.
Co bylo cílem kampaně?
Jak probíhala PPC kampaň?
Cena za jednoho návštěvníka se v průměru pohybovala okolo 4 Kč. Konverze nového webu (vyplnění kontaktního formuláře, či hovor zadavateli) byla 1,8 % – průměrně tedy projevili zájem cca 2 návštěvníci ze 100. Vyčíslit hrubý příjem u nekonzistentní ceny za produkt, lze jen velice obtížně, pro kalkulaci návratnosti nám však klient sdělil dlouhodobou průměrnou hodnotu objednávky 5 500 Kč.
Jaké jsou výsledky za 1 měsíc kampaně?
Investice do PPC | 5 000 Kč |
Počet přivedených návštěvníků | 925 |
Počet konverzí | 17 |
Reálný počet objednávek (dle informací klienta) | 9 |
Průměrná hodnota objednávky (dle informací klienta) | 5 500 Kč |
Hrubý příjem | 49 500 Kč |
Sezóna pro klienta teprve začíná, avšak již teď se kampaň setkala s úspěchem a pokračuje dlouhodobě.