Víte, jak nachystat e-shop na bouřlivé (před)vánoční období?
Včasnou a důkladnou přípravu určitě oceníte i vy a potažmo i vaši zákazníci. Přinášíme nejčastější otázky a odpovědi na to, na co nezapomenout při propagaci a zviditelnění e-shopu a jak zmáknout online marketing v jednom z nejnáročnějších měsíců roku.
Proč a jak využít SEO?
Chcete se dostat na přední místa ve vyhledávačích a zvýšit tak organickou (=neplacenou) návštěvnost? SEO vám pomůže zvýšit povědomí o značce, konverzní poměr, počet návštěv, ale také délku času, který návštěvník na vašich stránkách stráví. Přivedete takové návštěvníky, kteří se o vaše služby nebo produkty opravdu zajímají a potenciálně mají zájem si je koupit. SEO je souhrn prací, doporučení a metod, díky nimž můžete zkvalitnit svůj byznys online.
Proč a jak pracovat s nástroji jako je PPC reklama?
Při propagaci e-shopu vám výrazně pomůže PPC reklama, díky které se ve vyhledávačích posunete na první příčky. Nastavení PPC je rychlé a efektivní, a tak na výsledky nemusíte čekat příliš dlouho. Kvalitní pozici lze získat i bezprostředně po nastavení PPC. Oproti principům SEO je PPC typem reklamy, kterou lze přizpůsobovat konkrétnímu segmentu lidí a vy tak zvyšujete šanci na proklik i konverzi daného produktu či služby.
Textová reklama, obsahová bannerová reklama, remarketing, produktové kampaně, videoreklama, reporting – s tím vším si víme rady a dokážeme tak váš e-shop i před Vánoci, laicky řečeno, nakopnout.
Proč a jak ovládnout sociální sítě?
Asi nikoho nepřekvapí, když řekneme, že potenciál sociálních sítí neustále vzrůstá. Speciálně během Vánoc si můžete dovolit i facebookové a instagramové feedy zdobit více exkluzivně, než obvykle. Navíc snadno dáváte cílené skupině lidí tipy na dárky, propagujete akce a slevy, zajišťujete reklamu.
I tuto část můžete nechat (nejen) před Vánoci na nás. Přizpůsobíme vám kampaň na míru, sladíme komunikaci a vymyslíme ten pravý obsah, který si bude chtít rozbalit každý příchozí nakupující.
Proč a jak vyšperkovat vánoční e-mail marketing?
E-mail marketing se oproti ostatním online nástrojům liší v tom, že jej můžete snadno personifikovat a oslovit tak zákazníky, kteří vás už znají a ideálně ty, kteří byli a jsou s vámi spokojeni. Platí zde zlatá marketingová poučka, že zacílit na stávajícího zákazníka je zpravidla výhodnější, než na toho zcela nového.
E-mail marketing umožňuje také navýšit konverze, ale pozor, zasílání nabídek každý den rozhodně není to pravé, tím byste mohli zákazníky snadno otrávit. Důležité je, znát potřeby zákazníků a v předvánočním chaosu je oslovit s tím, že víte, co hledají a co je pro ně osobně relevantním zbožím.
Nezapomeňte ani na vánoční grafiku, která by měla být zajímavá, nikoliv přezdobená. Nemáte na něco takového času? Využijte naší služby MailWizz, nástroji speciálně navrženému pro potřeby e-shopů na českém a slovenském trhu.
Proč a jak využít srovnávače zboží?
E-shop a srovnávač zboží spolu musí jít ruku v ruce, protože jen tak získáte velký potenciál k oslovení nových zákazníků a opatříte si nejvýkonnější zdroj objednávek. Díky přítomnosti na jedné z platforem (nebo nejlépe v kombinaci) Google nákupy, Heuréka.cz či Zboží.cz. dostanete možnost detailních statistik, a tím pádem podklady pro další vývoj a strategii.
Inzerce na srovnávačích s sebou nese řadu kroků, na které je třeba myslet. Ulehčíme vám předvánoční chaotickou situaci a vyřešíme to za vás. Navrhneme řešení přímo pro vás, nastavíme katalog produktů, vytvoříme kampaň, vymyslíme strategii, budeme spravovat kampaň a nakonec se postaráme o výsledný report, ať víte, s čím jít do dalších Vánoc.