Mergado je jednou z řady služeb, které nám i našim klientům dávají opravdu smysl. Je to užitečný nástroj pro správu inzerce na zbožových vyhledávačích.
Absolvovali jsme přednášky a školení, následně jsme splnili test a někteří naši zaměstnanci tak získali certifikaci BRONZOVÝ CERTIFIKOVANÝ PARTNER a stali jsme se tak i partnerskou agenturou společnosti Mergado. Díky tomu můžeme pomáhat i vám! Certifikát je známkou kvality a zkušeností s prací s Mergadem.
Co je to Mergado?
Mergado je český nástroj pro pokročilé úpravy feedů pro zbožové srovnávače a PPC systémy, a to i zahraničních. Díky Mergadu efektivně upravujeme ve feedu několik produktů najednou, což urychluje práci. Hromadně přidáváme např. jméno výrobce na začátek ke každému názvu produktu, což je například specifikace a jeden z požadavků, pokud chcete dostat své produkty na Heureku. Cílem je mít kvalitně optimalizovaný feed pro zbožové vyhledávače a tím zajistit vysokou spárovanost produktů.
Zbožové srovnávače
U nás v Česku se řadíme k zemím s největším počtem eshopů na jednoho obyvatele. Počet e-shopů každým rokem roste a online nakupování se stává stále více oblíbenějším. Lidé nakupující na internetu chtějí mít jistotu, že nakupují u ověřeného eshopu a za dobrou cenu. A právě v tento okamžik nastupují na scénu zbožové srovnávače. Pojďme si říct, co vůbec zbožové srovnávače jsou a jaké patří k těm největším.
Mezi největší srovnávače samozřejmě patří Heureka a Zboží. Na těchto dvou srovnávačích je možné nakupovat, prodávat a porovnávat zboží od dětského oblečení přes psí pelíšky až po zahradní náčiní.
Jako další můžeme jmenovat např. Favi a Biano, které se specializují na nábytek a doplňky nebo Glami, což je srovnávač módy. Nesmíme zapomenout ani na Google nákupy, které se řadí mezi srovnávače zboží a zároveň jsou propojené s PPC systémem Google Ads.
Na srovnávače přicházejí v drtivé většině zákazníci, kteří přesně vědí, co si chtějí koupit a porovnávají cenu produktu, dostupnost zboží, cenu za dopravu a koukají na recenze daného obchodu i samotného produktu. Proto jsou zbožové srovnávače vysoce konverzním kanálem. Často tvoří až 80% podíl zisku eshopu.