O TOKOZ a.s.

Společnost TOKOZ působí v oblasti zabezpečovacích mechanismů. Za již více než 100 let činnosti vytvořila společnost rozsáhlý sortiment produktů, díky němuž se stala specialistou na výrobu visacích zámků a dnes i jejich největším českým výrobcem.

Původní webové stránky

Po více než 12 letech provozu přišel čas na kompletní přestavení e-shopu. Původní stránky již nesplňovaly moderní estetické a funkční standardy: grafika byla zastaralá, u produktů chyběly produktové fotografie, nákupní košík byl zbytečně komplikovaný a stránka nebyla optimalizována pro mobilní zařízení. Tyto nedostatky způsobovaly, že klient přicházel o významnou část návštěvnosti z mobilních telefonů a tabletů.

Dalším zásadním problémem bylo roztáhlé produktové menu. Uživatelé byli nuceni scrollovat až přes tři celé obrazovky, aby se dostali k požadovaným produktům. Tento problém nejen zpomaloval proces nákupu, ale také negativně ovlivňoval uživatelskou zkušenost.

Naše cíle byly jasné:

1

Vytvořit design odpovídající současným standardům

2

Zjednodušit nákupní proces

3

Přizpůsobit obsah všem zařízením

A jak se nám nový e-shop povedl?

Nové rozložení homepage

V novém e-shopu nejsou návštěvníci hned „hozeni do vody“. Po příchodu je přivítá stránka s uvítacím úvodním bannerem, který klient využívá k představení společnosti. Tento banner obsahuje tři CTA tlačítka vedoucí k nejžádanějším kategoriím. Pod bannerem uživatelé najdou seznam nejoblíbenějších kategorií a oblíbených produktů, proložený sekcí představující široký sortiment společnosti.

Celý design je laděn do elegantní tmavě modré firemní barvy, kterou doplňuje výrazná mangová oranžová pro CTA tlačítka, což nejen zvyšuje vizuální přitažlivost stránky, ale také usnadňuje orientaci a navigaci pro uživatele.

Jak jsme vyřešili roztahané menu?

Nové přehledné menu

Jedním z kritických bodů minulého řešení byla délka a nepřehlednost menu. V reakci na to jsme navrhli kompaktní a intuitivní menu pro produktovou stránku. Nové menu je přehledně uspořádáno do kategorií, které si uživatel může podle potřeby manuálně otevírat a zavírat.

Na produktové stránce mohou uživatelé efektivně filtrovat produkty nejen podle kategorií, ale také podle cenového rozsahu. Tento vylepšený navigační systém zajišťuje snadnější a rychlejší přístup k hledaným produktům, což výrazně zlepšuje celkový uživatelský zážitek.

Jak jsme zjednodušili průchod webem?

Zjednodušení průchodu webem

Webem provází připnutá hlavička (sticky header), která obsahuje implementovaný fulltext vyhledávač. Tento vyhledávač usnadňuje nákup uživatelům s jasným cílem, jimž zrychluje proces nalezení požadovaných produktů. Kromě toho jsme zjednodušili i nákupní košík, takže uživatelé mohou okamžitě pokračovat k pokladně přímo po vybrání produktu. Tento přístup minimalizuje počet kroků potřebných k dokončení nákupu a zlepšuje celkovou efektivitu a pohodlí nákupního procesu.

Jak jsme uživatelům zjednodušili výběr?

Srovnávač produktů

Na e-shop jsme implementovali také srovnávač produktů. Tento nástroj je navržen tak, aby usnadnil rozhodovací proces uživatelů tím, že jim poskytne přehledné a srozumitelné porovnání klíčových parametrů. Díky této funkci mohou zákazníci rychle a snadno najít produkt, který nejlépe vyhovuje jejich potřebám a požadavkům.

Zaujala Vás naše práce? Ozvěte se nám!
0+%
zvýšení míry nakupujících
0%
míra okamžitého opuštění

Jaké jsou výsledky přestavby webu?

Provedli jsme kompletní redesign a výstavbu e-shopu, jejíž součástí bylo vytvoření nové, komplexní navigace a přidání srovnávače produktů. Kromě toho jsme výrazně usnadnili průchod celým webem, což zlepšilo celkovou uživatelskou zkušenost. Po nějakém čase od implementace redesignu jsme analyzovali jeho dopad na uživatele.

Podle dat z Google Analytics došlo k významnému zvýšení míry nakupujících, která vzrostla přibližně o 40 %. Rovněž jsme zaznamenali pozitivní změnu v míře okamžitého opuštění stránky, která se snížila na přibližně 26 %. Tyto výsledky potvrzují, že náš redesign nejen zvýšil efektivitu webu, ale také přispěl k lepší spokojenosti a angažovanosti uživatelů.

Nové rozložení e-shopu

Uživatel veden k akci

Intuitivní nákupní proces

Srovnávač produktů

Jednoduchý průchod webem

Perfektně responzivní

V dnešní době absolutní nutnost, ale u spousty webů žádná samozřejmost

Líbí se Vám, co vidíte? Ozvěte se nám!

Podívejte se blíže

Po více než 12 letech provozu původního e-shopu nás pan Matějka oslovil s žádostí kompletního přepracování e-shopu TOKOZ. Původní stránky byly zastaralé, obsahovaly dost chyb, mimo jiné stránka nebyla optimalizována pro mobilní zařízení, což způsobovalo ztrátu návštěvnosti.

Výsledkem redesignu je moderní a profesionální e-shop, který nejenže splňuje nejnovější estetické a funkční standardy, ale také výrazně zlepšuje uživatelskou zkušenost. Díky těmto změnám monitorujeme zvýšení návštěvnosti a konverzí, což přispívá k dalšímu růstu a úspěchu našeho klienta.

Dominik Fidler

Vedoucí realizace e-shopů
4WORKS Solutions

Posuňte svůj byznys o úroveň výš! Uděláme Vám PPC audit zdarma.

  • info@4ws.cz
  • +420 721 664 064

Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.