O Abano s.r.o.
Developerská společnost ABANO se zabývá výstavbou zděných nadčasových rodinných domů a bytových objektů, které vynikají moderním a bezkonkurenčním dispozičním řešením.
V současné chvíli nabízí k prodeji rodinné domy ve výstavbě, a to v Ostravě a Vysokém Újezdě.
Původní webové stránky
Původní webové stránky společnosti Abano byly po designové stránce poměrně dobře vyladěny, taky díky tomu, že byly nasazeny v první části roku 2021. Nemovitosti ale nebyly dostatečně podrobně popsány, uživatel sice zjistil informace o objektu, scházely mu ale detaily jednotlivých bytů. Klient zároveň neměl možnost si samostatně spravovat obsah, a obecně na webu scházel větší důraz na konverzi.
Původní barevná paleta složená z tmavě modré a zlaté barvy nám přišla velmi vhodně zvolená, klade důraz na luxus a prestiž, kterou se společnost chce prezentovat. V celkovém poměru jsme, na rozdíl od minulé prezentace, více využili modrou barvu, nejen díky většímu splynutí s firemní identitou.
Naše cíle byly jasné:
1
Vytvořit podrobnější, ale stále přehlednou webovou prezentaci
2
Nasměrovat uživatele ke kontaktu
3
Umožnit jednoduchou administraci jednotlivých bytů
Nový design a rozložení obsahu
Součástí nového řešení jsou dvě nové podstránky – „O nás“, za účelem posílení vztahu mezi firmou a jejími klienty, a podstránka „Reference“, kde si uživatelé mohou prohlédnout projekty, které byly v minulosti inzerovány. Tímto způsobem mohou noví potenciální klienti získat lepší představu o kvalitě a rozsahu práce, kterou Abano nabízí.
Nový design webu je více orientován do modré barvy, přičemž jsme zachovali původní barevnou paletu (tmavě modrá a zlatá), ale změnili jsme jejich poměr. Tento krok pomohl více přiblížit firemní identitu společnosti Abano jejich klientům a posílit vizuální konzistenci značky.
Interaktivní mapa
Výrazným prvkem nového řešení je interaktivní mapa, která uživatelům umožňuje detailní prohlídku jednotlivých bytů. Uživatelé mohou nejprve vybrat patro z vizualizace domu a následně si z technického nákresu zvolit konkrétní byt. Tento přístup zajišťuje intuitivní a snadnou navigaci na webu.
Detailní popis bytů
Nově vytvořený web nabízí podrobný popis všech bytových jednotek, což potenciálním kupcům umožňuje získat všechny potřebné informace na jednom místě. Tyto informace mohou najít přímo na jednotlivých podstránkách bytů, či si je stáhnout v PDF podobě.
Jaké jsou výsledky redesignu?
U webu jsme provedli restrukturalizaci obsahu a celkový redesign – barvy jsme zasadili více do vizuální identity společnosti, dbali jsme na posílení vztahu mezi firmou a jejími klienty. Jaký vliv měl redesign na uživatele?
Podle dat dostupných z Google Analytics se zvýšil počet stránek na návštěvu přibližně o 35 %. Uživatelé mají zájem především o detaily jednotlivých projektů, které se umístily hned 3x v top 5 nejnavštěvovanějších stránkách. Zaznamenán je také přibližně 20 % nárůst konverzního poměru, který reflektuje efektivitu nových prvků a designu.
Reference
Interaktivní
mapa
Virtuální
prohlídka
Jednoduchá
administrace
Detail
bytů
Hlavním cílem bylo nejen obnovit vzhled a funkcionalitu stránek, ale také přidat nové prvky, jako intuitivní navigaci a vylepšenou prezentaci projektů. Výsledkem je profesionální web, který nejenže moderně reprezentuje společnost Abano, ale také výrazně zlepšuje uživatelský zážitek.
Po odstupu času můžeme díky číslům z Google Analytics říct, že se nám tento projekt opravdu povedl.
Tomáš Michalčík
Projektový manager
4WORKS Solutions