Přibližná doba čtení: 3 min
21. století. Ruch sociálních sítí, televize, podcastů a dalších médií je ohlušující a vy nevíte, kde své služby či zboží prezentovat dřív. Kdyby tak existoval jeden kanál, který vládne všem. On ale existuje už několik desítek let. Platforma, na které běží většina ostatních kanálů – webové stránky.
A dobře postavený web může být spojovacím kanálem všeho vašeho obchodního, marketingového a informativního snažení.
Jak tedy na tvorbu webu, který udrží zákazníkovu pozornost skrz přehlednost a příjemné uživatelské prostředí?
Chcete si udržet zákazníka? Web musí fungovat jako švýcarské hodinky
6.8.1991. – den, kdy vznikla první webová stránka. Pár řádků textu, žádné interaktivní prvky, žádné výzvy k akci, nulový webdesign, vlastně takový word dokument na internetové síti. Spuštění revoluce, kterou ale ani po 29 letech lidé pořádně nevyužívají.
Mnoho podnikatelů si založilo web na zlomu milénia a od té doby prezentují s třeba až 20 let starou prezentací svých služeb či zboží.
A technologie se vyvíjí závratnou rychlostí. Dokážete si představit, že byste dnes používali 20 let starý telefon? To byla například Nokia 3310. Tenkrát nadčasová a oblíbená. Dnes dinosaurus mezi telefony.
Pokud se vaše webové stránky podobaly či podobají této historické relikvii, většina vašich potenciálních klientů bude považovat i vás byznys za historii.
Ukážeme vám, jak my ve 4WORKS měníme “weby” z dob minulých na funkční a prodejní profesionální webové stránky na míru.
Tyto webové stránky si můžete tak leda zarámovat
Představte si, že na obrázku je právě váš starý web, který stojí před porotou zákazníků. Ti se rozhodují, jestli využijí vaše služby.
- První zákazník se zvedá ze židle a odchází – nezvládl absolutně nepřehledný design a “přehuštěnost” prvků na webu
- Druhý zákazník se probírá desítkami nezajímavých informací. Nedokázal v množství textu a prvků najít přínosné informace – odchází
- Třetí zákazník si stránku prohlíží na telefonu. Vše je malé a prstem třikrát kliknul vedle. Je naštvaný a telefon vypíná
- Čtvrtý zákazník se prokousal informacemi a skončil na konci stránky, jako kdyby vjel do slepé ulice. Kam dál?
Důvodů, proč na tomto webu nezůstávat, je mnoho. Nepřehlednost, špatné zobrazení (respoznivita) na různých zařízeních, chybějící výzvy k akci nebo dokonce zastaralé nefunkční pluginy.
Ale vše se dá zachránit přičiněním schopného týmu webových vývojářů. Třeba takto.
Tvorba webu, který bude pracovat za vás
A takhle jsme si poradili my. Strategie, návrh designu, návrh obsahu a pohodlnost jeho užití klientem. Po důkladné přípravě jsme vytvořili webové stránky na míru.
Díky těmto prvkům jsme vytvořili web v souladu s trendy roku 2020, kde je pro zákazníka příjemné strávit chvíli svého času.
- Připravili jsme jednoduchý webdesign, který upoutá a zpříjemní uživatelův pobyt na webu
- Zredukovali jsme obsah stránky na výstižné informace, které zákazníkovi pomůžou v pochopení služby či produktu a následnému prodeji
- Web se správně zobrazuje i na mobilech, tabletech a notebooku. Můžete si ho tedy prohlédnout v dobré a přehledné kvalitě kdekoliv
- Webové stránky jsou interaktivní, jsou zde dobře viditelné výzvy k akci (tlačítka), které pomáhají k obchodu
- Vše funguje technicky správně, redakční systém umožňuje snadnou úpravu dalšího obsahu
Návrh webdesignu zdarma – modernizujte a prodávejte
Změníme váš web k obrazu zákazníkovu. A to přinese vašemu byznysu nové poptávky a spokojenější klientelu.