Popis projektu

Podnikový systém Intergram, z.s.

Náhled na podobu přihlášení do CRM Intergramu

Popis realizace

Pro organizaci Intergram, zabývající se zastoupením výkonných umělců a výrobců zvukových a zvukově obrazových záznamů, jsme implementovali do prostředí vnitrofiremního intranetu naše řešení podnikového systému.

CRM umožňuje například přehledně vést jednotlivé projekty s přiřazením konkrétních odpovědných pracovníků nebo zápis řešení jednotlivých problémů a jejich přehled.

Funkce

Podnikový systém přizpůsobený pro společnost Intergram obsahuje mimo základních funkcí správy kontaktů, úkolů, organizací, zápisů pracovní doby apod. i mnoho pokročilejších funkcí. Mezi ně patří například rezervace zasedací místnosti, kterou je možné provázat s registrací návštěvy. Ta má následně v systému zapsáno konkrétní místo schůzky, což může být užitečná informace například pro recepční.

REZERVACE ZASEDAČKY

SPRÁVA BUDOVY

REGISTRACE NÁVŠTĚV

Funkce správy budovy umožňuje okamžitě zapsat nebo zjistit veškeré aktuality týkající se provozu budovy. Samozřejmostí je implementace kalendáře, který lze snadno synchronizovat s Google kalendářem.

VEDENÍ PROJEKTŮ

SYNCHRONIZOVANÝ KALENDÁŘ

ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ

O projektu

Pro Intergram jsme realizovali velký projekt, ve kterém jsme kromě implementace podnikového systému do vnitrofiremního intranetu úspěšně připravili i kompletně nové webové stránky s moderní prezentací.

Nebojte se nás pochválit