Popis projektu
Podnikový systém Intergram, z.s.
Popis realizace
Pro organizaci Intergram, zabývající se zastoupením výkonných umělců a výrobců zvukových a zvukově obrazových záznamů, jsme implementovali do prostředí vnitrofiremního intranetu naše řešení podnikového systému.
CRM umožňuje například přehledně vést jednotlivé projekty s přiřazením konkrétních odpovědných pracovníků nebo zápis řešení jednotlivých problémů a jejich přehled.
Funkce
Podnikový systém přizpůsobený pro společnost Intergram obsahuje mimo základních funkcí správy kontaktů, úkolů, organizací, zápisů pracovní doby apod. i mnoho pokročilejších funkcí. Mezi ně patří například rezervace zasedací místnosti, kterou je možné provázat s registrací návštěvy. Ta má následně v systému zapsáno konkrétní místo schůzky, což může být užitečná informace například pro recepční.
REZERVACE ZASEDAČKY
SPRÁVA BUDOVY
REGISTRACE NÁVŠTĚV
Funkce správy budovy umožňuje okamžitě zapsat nebo zjistit veškeré aktuality týkající se provozu budovy. Samozřejmostí je implementace kalendáře, který lze snadno synchronizovat s Google kalendářem.
VEDENÍ PROJEKTŮ
SYNCHRONIZOVANÝ KALENDÁŘ
ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
O projektu
Pro Intergram jsme realizovali velký projekt, ve kterém jsme kromě implementace podnikového systému do vnitrofiremního intranetu úspěšně připravili i kompletně nové webové stránky s moderní prezentací.