Sociální sítě vám pomohou růst, získávat více objednávek a budovat povědomí o vaší značce.

Nevíte, kdo je vaše cílová skupina a jak ji oslovit? Sociální sítě jsou pro vás to pravé řešení! Pomůžeme vám vytvořit efektivní strategii, která přivede na váš web nové zákazníky a zvýší vaše zisky. O všem budete mít neustálý přehled díky našemu přehlednému online reportingu.

Proč využít reklamu na FacebookuInstagramu?

Co vám naše spolupráce přinese?

Jsme certifikovaní partneři

Sociální sítě jsou rychle rostoucí a neustále se vyvíjející prostředí, proto abychom zajistili co nejvyšší úspěšnost vašich kampaní. Na vašem projektu budou pracovat pouze certifikovaní specialisté.

Audit Facebook reklamy zdarma

Ať už jste se do kampaní pustili na vlastní pěst, nebo je spravuje agentura, pomůžeme vám zdarma ověřit, že jsou vaše kampaně správně nastavené a využívají naplno potenciál vašeho podnikání.

Jak bude samotná spolupráce probíhat?

1

Seznámení s projektem

Na začátku se s vámi setkáme a podrobně probereme vaši vizi a cíle. Seznámíme se s vaším portfoliem produktů a služeb, abyste nám pomohli lépe porozumět vašemu byznysu. Společně analyzujeme vaši konkurenceschopnost a zhodnotíme vaše aktuální postavení na trhu. To nám umožní navrhnout strategii šitou na míru vašim potřebám.

2

Audit

Provedeme audit vašich reklamních účtů. Zkontrolujeme technické nastavení a analyzujeme výkonnost vašich kampaní. Díky tomuto důkladnému posouzení lépe pochopíme dosavadní výsledky a nalezneme oblasti pro optimalizaci.

3

Tvorba kreativy

Navrhneme komplexní reklamní koncept, od prvotní myšlenky až po finální grafické zpracování. Vytvoříme vizuálně atraktivní a funkční reklamy, které zaujmou vaši cílovou skupinu a podpoří tak dosažení vašich marketingových cílů.

4

Příprava a spuštění kampaní

Začneme s kampaněmi, o kterých víme, že jsou u klientů nejvýkonnější. Následně rozšíříme o individuální strategii s ohledem na specifika vašeho byznysu a stanovených cílů.

5

Optimalizace

Kampaně budeme průběžně monitorovat a analyzovat data. Na základě získaných poznatků provedeme nezbytné úpravy a optimalizace, abychom zajistili co nejvyšší efektivitu a návratnost investic.

6

Testování a inovace

Neustále testujeme nové možnosti cílení, kreativní optimalizace a umístění reklamy. Díky inovativnímu přístupu a důkladnému testování maximalizujeme potenciál jednotlivých platforem a dosahujeme dlouhodobého výkonu vašich reklam.

7

Reporting

O průběhu kampaní a dosažených výsledcích vás budeme informovat formou podrobných online reportů. Pravidelně se s vámi setkáme online nebo osobně, abyste měli jasný přehled o výkonnosti kampaní a mohli s námi diskutovat o dalším postupu.

Naši klienti

BOTTLES-AND-STORIES

Naše projekty

Chci audit Facebook reklamy zdarma

Vložením osobních údajů souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Řekli o nás

BOTTLES-AND-STORIES
Spolupráce s 4WORKS si velice vážíme. Jejich přístup je vysoce profesionální, rychlý a vždy zaměřen na hledání efektivních řešení pro jakékoli výzvy, které před nás staví provoz e-shopu. S 4WORKS se cítíme nejen jako klienti, ale jako partneři ve společném úsilí o neustálé zlepšování a inovaci.
Lukáš Doležal, Bottles&Stories
Centrum investic, rozvoje a inovací (CIRI)

Spolupráce s firmou 4WORKS Solutions byla skvělá. Vytvořili nám webové stránky přesně podle našich přání. Jejich tým byl trpělivý, rychlý a profesionální. Odpovídali na naše požadavky rychle a dodrželi stanovené termíny. Jsme s výsledkem velmi spokojeni a rádi je doporučíme každému, kdo hledá spolehlivého dodavatele pro tvorbu webových stránek.

Mgr. et Mgr. Vendula Hájková, MBA

Díky 4WORKS má naše obec skvěle přehledný web, který oceňují nejen občané, ale také samotní zaměstnanci obecního úřadu. 4WORKS se nebojí tvorby naprosto nových funkcí, které jinde nenajdete. Posunuli naši obec rozhodně výše a zároveň doufáme, že budeme dobrou inspirací pro ostatní obce a města v ČR.

Ing. Robert Vondrovic, Obec Vyžlovka

Firmu 4WORKS jsem oslovila pro vytvoření stránek pro mé kosmetické studio. Velice rychlá domluva i provedení podle mých představ. Děkuji za krásný web.

Eliška Maršálková, Cosmentology

Firmu 4WORKS doporučuji, velica dobrá spolupráce, ochota, vstřícnost i rychlost, domluva s Tomášem Kortusem byla úžasná a stránky byly během 2-3 týdnů hotové. Poradili i jak stránku upravit podle svého gesta a jak s ní pracovat. Za mě 5 hvězdiček.

p. Fabiánek, zdskaly.cz

Děkujeme firmě 4WORKS za úspěšné dokončení našeho e-shopu biomasicko.cz. Ze začátku jsme si trochu počkali, ale cílová rovinka už byla na jedničku a výsledek je prostě perfektní. Musíme ocenit hlavně perfektní práci v týmu, kdy každý je asi specialistou na trochu něco jiného, ale dohromady prostě zvládnou cokoliv ! Takže pane Štěpánku, pane Balogu, pane Votte a hlavně pane Kozare, díky!

Jan Jendajan

Skvělá spolupráce! Vše, co bylo dohodnuto, bylo splněno přesně a v termínu. Náš web montyskola.cz díky 4WS vypadá dobře a šlape.

Mgr. Petr Vidlák, Ph.D.

Typy kampaní

Na základě produktového feedu jsme schopni vytvářet kampaně, které automaticky zobrazuje relevantní produkty uživatelům na základě jejich zájmů a minulé aktivity na webu.

Výhody DPA:
Vysoká míra relevance: Uživatelé vidí produkty, které je s největší pravděpodobností zaujmou, což vede k lepším konverzním poměru.

Zvýšení prodeje: Zobrazujete reklamy lidem, kteří aktivně hledají produkty, které nabízíte, takže je mnohem větší pravděpodobnost, že nakoupí.

Cílení: je možné ručně nastavit přesnou cílovou skupinu. Otestovat různé varianty zájmů, věku, pohlaví a podobně.

Optimalizace nabídky: V reklamě se může točit neomezený počet produktů, který se ukazují na základě projeveného zájmu potenciálního zákazníka. Ideální pro e-shopy s větším portfoliem produktů.

Měřitelné výsledky: Můžete sledovat klíčové metriky, jako je počet prokliků, míra prokliku (CTR), konverzní poměr a návratnost investic (ROAS), abyste vyhodnotili efektivitu kampaní.

4works-Dynamic-Product-Ads

Zjednodušený typ nákupních kampaní, které využívají strojové učení k optimalizaci reklam pro dosažení co nejlepších výsledků. Vycházejí ze vzorových dat o předchozích nákupech.

Výhody ASC:
Zvýšení prodeje: Zobrazujete reklamy lidem, kteří aktivně hledají produkty, které nabízíte, takže je mnohem větší pravděpodobnost, že nakoupí.

Optimalizace: O frekvenci zobrazení reklamy a cílení rozhoduje algoritmus na základě strojového učení.

Zvýšená efektivita: Kampaně ASC jsou navrženy tak, aby pomohly maximalizovat konverze a návratnost investic do reklamy (ROI).

Měřitelné výsledky: Můžete sledovat klíčové metriky, jako je počet prokliků, míra prokliku (CTR), konverzní poměr a návratnost investic (ROAS), abyste vyhodnotili efektivitu kampaní.

Kampaň na zvýšit návštěvnost, která má za cíl přilákat lidi do vašeho fyzického obchodu. Reklamy se zobrazují uživatelům, kteří se nacházejí v blízkosti vašeho obchodu a s největší pravděpodobností ho navštíví.

Výhody Store Traffic kampaně:
Zvýšená návštěvnost obchodu: Pomohou rozšířit povědomí o lokaci vašeho obchodu lidem v okolí, kteří by se o vás jinak nedozvěděli.

Nízké náklady: Kampaně s cílem zvýšit návštěvnost obchodu se mohou spustit s nízkým rozpočtem, takže jsou dostupné pro firmy všech velikostí.

Efektivita rozpočtu a cílení: Kampaně je možné nastavit tak, že se zobrazují pouze v určitém rádiusu od vaší fyzické adresy. Dále také v určitém časovém okně, například pouze v otevírací dobu.

Store Traffic Campaign

Konverzní kampaně mají za cíl dosáhnout specifické konverze, jako je nákup produktu, registrace nebo stažení e-booku. Reklamy se zobrazují uživatelům, kteří s největší pravděpodobností provedou požadovanou konverzi.

Vyhody konverzních kampaní:
Zvýšená míra konverze: Konverzní kampaně vám pomohou dosáhnout více konverzí, ať už se jedná o nákupy, registrace nebo stažení.

Cílení: je možné ručně nastavit přesnou cílovou skupinu. Otestovat různé varianty zájmů, věku, pohlaví a podobně.

Zvýšená návratnost investic do reklamy (ROI): Díky optimalizaci pro konverze dosáhnete lepších výsledků a maximalizujete návratnost investic do reklamy. (V případě prodeje.)

Formáty reklamy: Můžete využít různé formáty reklamy jako například statecké image (bannery), video, carousel (za sebou jdoucí karty) nebo například sbírky.

Měřitelné výsledky: Můžete sledovat klíčové metriky, jako je počet prokliků, míra prokliku, konverzní poměr a návratnost investic, abyste vyhodnotili efektivitu kampaní.

Convertions campaign

Dosahové kampaně mají za cíl zvýšit povědomí o vaší značce, produktu nebo službě mezi co nejširším publikem. Reklamy se zobrazují uživatelům, kteří s největší pravděpodobností projeví zájem o vaši nabídku.

Výhody dosahové kampaně:

Zvýšené povědomí o značce: Dosahové kampaně vám pomohou seznámit co nejvíce lidí s vaší značkou, produkty a službami.

Zvýšený zájem: Reklamy pomohou vzbudit zájem o vaši nabídku a přilákat nové zákazníky.

Šíření povědomí: Relativně levně pomohou dostat novou informaci mezi vybrané cílové publikum. 

Expandze: Dokážou uvést nové služby či produkty na trh a vzbudit o ně zájem. Dosahové kampaně pomohou také s expanzí do zahraničí 

Kampaně na budování komunity a podporu zájmu o vaše příspěvky. Není nic horšího jak tvořit pravidelný obsah na sociální sítě a nevidět výsledky. Dost často se stává, že organický obsah se nedoručí ani lidem, kteří vás sledují. Post Engagement reklamy se zobrazují uživatelům, kteří s největší pravděpodobností zareagují na váš příspěvek, ať už se jedná o lajk, komentář nebo sdílení.

Výhody promovaného obsahu:

Zvýšení povědomí o značce: Více engagement s vaším příspěvkem povede k většímu povědomí o vaší značce mezi relevantním publikem.

Zvýšení návštěvnosti: Pokud je v příspěvku uvedené záměr, který chcete aby sledující udělal nebo jednoduše vložený odkaz na váš web, tak PEC vám pomohou přilákat více lidí na váš web nebo do vašeho obchodu.

Získání cenných dat: Můžete analyzovat engagement s vaším příspěvkem a získat tak zpětnou vazbu od vaší cílové skupiny.

Budování komunity: V komunitě si můžete vybudovat věrné zákazníky, kteří s vámi budou nakupovat opakovaně a doporučovat vás svým přátelům a rodině. Členové komunity, kteří se cítí součástí něčeho většího a věří ve vaši značku, s větší pravděpodobností uskuteční nákupy a budou s vámi spolupracovat i v budoucnu.Nižší náklady na reklamu: Díky aktivní komunitě na Facebooku můžete dosáhnout lepších výsledků s nižšími náklady na reklamu. Členové komunity s větší pravděpodobností zareagují na vaše reklamy a zvýší tak koeficient o kvalitě dané reklamy což má za následek snížení ceny za zobrazení novým lidem.

Post Engagement Campaigns (PEC)

Představte si, že jste navštívili e-shop s oblečením a prohlíželi si různé produkty, ale nic jste nekoupili. O pár dní později brouzdáte po internetu a zobrazí se vám reklama, která vám ukáže konkrétní produkty o které jste projevili zájem ale z nějakého duvodu nenakoupili. To je dynamický remarketing, který umožňuje inzerentům zobrazovat reklamy lidem, kteří již navštívili jejich webové stránky v minulosti. Cílem je připomenout jim produkty a služby, o které projevili zájem, a zvýšit tak šanci na konverzi.

Výhody remarketingu:

Zvýšení konverzí: Remarketing vám pomůže zvýšit konverzní poměr, protože cílí na lidi, kteří již projevili zájem o vaše produkty a služby.

Opakované nákupy: Remarketing může být dobrý nástroj pro připomenutí se již existujícím zákazníkům. 

Výkon: Remarketing je z pravidla nejvýkonnější kampaní co se týče ceny za požadovaný cíl ať už se jedná o kontakt či nákup.

Oslovovat specifické segmenty publik: Můžete segmentovat své remarketingové kampaně na základě různých faktorů, jako je například doba, kterou lidé strávili na vašem webu, produkty, které si prohlédli, nebo jejich akce na Facebooku. To vám pomůže oslovit relevantnější publikum s personalizovanějšími reklamami.Měřitelné výsledky: Můžete sledovat metriky jako počet konverzí, hodnota objendávky, návratnost investic. (ROAS)

Remarketing

Reporting výsledků je klíčovou součástí marketingového procesu. Detailní a přesné reporty vám umožní sledovat a analyzovat výkonnost vašich kampaní, identifikovat oblasti pro zlepšení a maximalizovat návratnost investic. Do reportu můžete kdykoliv nahlédnout a zjistit tak aktuální výsledky kampaní, které vidíte v reálném čase. Tedy například kolik nových zákazníků jste získali, kolikrát se reklama zobrazila a jakou sumu peněz jste zaplatili.