První krok zákazníka před nákupem
Reklamní prostor, který zbožové srovnávače poskytují, často tvoří až 80% podíl zisku eshopu. Na srovnávače zboží chodí potenciální zákazníci, kteří jsou již v určité fázi rozhodovacího procesu.
Chtějí si porovnat cenu hledaného produktu s ostatními e-shopy nebo si přečíst recenze k danému e-shopu předtím, než uskuteční objednávku.
Proč využít služby srovnávače zboží ?
- Velký potenciál získat nové zákazníky
- Nejvýkonnější zdroj objednávek pro e-shop
- Podrobné statistiky pro další vývoj a strategii
- Recenze – zde zákazníci odhalí vaši kvalitu služeb
- Platíte zde až za přivedeného uživatele na web
- Konverzní poměr – uživatel už hledá konkrétní informace o produktu, je zde vyšší pravděpodobnost nákupu
Jak vám se srovnávači pomůžeme?
Výběr zbožového srovnávače
V dnešní době máme na internetovém trhu spoustu hráčů v podobě srovnávačů zboží. Mezi ty nejznámější patří Google nákupy, Heuréka.cz či Zboží.cz. Jsou tu zde i specializované srovnávače jako např. Favi.cz či Biano.cz, ve kterých najdete nábytek, svítidla nebo dekorace do bytu a domu.
Na základě naší prvotní analýzy a možností vašeho e-shopu vybereme nejlepší řešení na míru a společně s našimi zkušenostmi nadále spravujeme vytvořené kampaně, kde k asistenci používáme profesionální externí programy.
Naše projekty
Czech Repubrick
E-shop s LEGO stavebnicemi Czech Repubrick Popis realizace ...
Purtex matrace
E-shop pro českého výrobce matrací Purtex Popis realizace P ...